bg_image

پذیرش رشته های تخصصی پزشکی

رشته های پزشکی از سری رشته های پر متقاضی در خارج از کشور است. به دست آوردن اطلاعات کامل و درست در زمینه پذیرش رشته های تخصصی پزشکی یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان تحصیل پزشکی است.
یکی از مهمترین دلایلی که باعث می شود دانشجویان برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور ترغیب شوند این است که محدودیت های جدی برای تحصیل در این رشته در کشور خودمان وجود دارد. دانش آموزان بسیاری سالانه با رویای تحصیل در گرایشات مختلف مانند: دامپزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و.. در کنکور شرکت می کنند. ولی برخلاف تلاش و انگیزه زیاد موفق به دریافت پذیرش در رشته های پزشکی در کشور خودشان نمی شوند.
به این دلیل مجبور می شوند که رویای خود را در خارج از مرزهای کشور خودشان جستجو کنند. دانشجویان می دانند که با تحصیل کردن در رشته های پزشکی می توانند در آینده به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنند و در بهترین بیمارستان ها و کلینیک ها مشغول به کار شوند.

آکادمی آریانا با همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار می کند

هرآنچه در رابطه پذیرش رشته های تخصصی پزشکی نیاز دارید، در این صفحه موجود است.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
خدمات ما

اساتید مجرب

مجرب ترین و برترین اساتید کشور

قبولی بالا

بالاترین نرخ قبولی در کشور

تضمین کیفیت

آموزش با کیفیت و اصولی ترین روشها

قیمت مناسب

مجرب ترین و برترین اساتید کشور

پذیرش رشته های تخصصی پزشکی

چرا کلاس های آکادمی آریانا

دانشجویان آکادمی آریانا از چه خدمات و مزایایی برخوردار می شوند؟

مشاوره و ثبت نام دوره ها

دوره جامع RN

دوره 2 ماهه آموزشی
میلیون تومان 6 2 ماهه
  • بیش از 3۰ ساعت آموزش
  • دوره نکته و تست و جمع بندی
  • آزمون های آزمایشی حضوری و آنلاین
  • جلسات آنلاین رفع اشکال

فرم پیش ثبت نام دوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صفر تا صد پذیرش رشته های تخصصی پزشکی

راه های موفقیت در پذیرش رشته های تخصصی پزشکی

موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه ها یکی از مهم ترین شرط ها برای ورود به رشته پزشکی در دانشگاه های معتبر در کشورهای خارجی است.
موفقیت در این آزمون ها مستلزم تسلط متقاضیان بر مباحثی مانند شیمی، فیزیک، ریاضی، زیست شناسی، فیزیولوژی، ژنتیک و زبان انگلیسی است. یکی از بهترین راه ها برای آماده شدن در آزمون ورودی رشته های تخصصی پزشکی این است که در دوره های پیش پزشکی شرکت نماید. برای دریافت اطلاعات در مورد این پیش دوره های پزشکی می توانید به آکادمی ما مراجعه کنید تا بتوانید راحت تر در این آزمون ها شرکت کنید.
در این کلاس ها متقاضیان آموزش های لازم درباره آزمون های ورودی مانند آزمون imat, UCAT, BMAT را دریافت کنند و شانس خود را برای موفقیت در این آزمون ها بالا ببرند.

بخش های آزمون ورودی تحصیلات پزشکی

آزمون IMAT
شرکت در این آزمون می تواند شما را به رویای تحصیل پزشکی در بهترین و معتبر ترین دانشگاه های ایتالیا برساند. این آزمون یک امتحان ورودی 100 دقیقه ای است که سوالات آن به زبان انگلیسی طراحی شده اند و برای دریافت پذیرش رشته های تخصصی پزشکی، جراحی، دندانپزشکی و… کاربرد دارد.

آزمون UCAT
این آزمون یک آزمون 2 ساعته است که با کامپیوتر انجام می شود و به وسیله آن توانایی ذهنی افراد شناسایی می شود و دانشگاه ها می توانند میزان مهارت و دانش متقاضیان رشته های پزشکی را برای پذیرش بسنجد و آن ها را شناسایی کند.

آزمون BMAT
آزمون BMAT یک آزمون کتبی 2 ساعته است که از 62 سوال تستی و 3 سوال تشریحی در سه بخش می باشد. این آزمون به زبان انگلیسی و به صورت تستی تشریحی است. این آزمون در بیش از 2000 مرکز کشور های مختلف در سراسر دنیا برگزار می شود.

شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور

برای تحصیل در دانشگاه های آزمون ورودی زیادی وجود دارد و برای این که بتوانید در دانشگاه های خارج از کشوراز تحصیل رایگان بهره مند شوید. باید به زبان آن کشور مسلط باشید.
شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور به کشور و دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارید بستگی دارد.
برای تحصیل و پذیرش رشته های تخصصی پزشکی باید برای شرکت در این آزمون ها آماده شوید و در کلاس های حضوری و آنلاین این دوره ها شرکت کنید تا آمادگی لازم برای شرکت در آزمون را کسب کنید.
در صورتی که قصد اخذ پذیرش رشته های تخصصی پزشکی در دانشگاه های با آزمون ورودی و یا بدون آن را دارید باید بدانید که حتما باید با زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. چون دوره های آموزشی برای دانشجویان بین المللی معمولا به زبان انگلیسی برگزار می شود. دانشگاه باید مطمئن شود که شما می توانید به صورت موثر می توانید با معلمان و همکلاسی و بیمارهای خود ارتباط برقرار کنید.