bg_image

برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین

امروزه برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین دو روشی است که پیش روی دانشجویان قرار دارد. در چندین سال گذشته آموزش آنلاین یک روش نوظهور پیش روی دانش آموزان و دانشجویان بود ولی امروزه به یکی از متدهای آموزش تکنیکی تبدیل شده است.
کلاس های آنلاین امروزه دارای محبوبیت بسیار زیادی است. این نوع برگزاری کلاس به دلیل خود آموزی، انعطاف پذیری بیشتر، دسترسی به معلمان در هر ساعتی و… تعجب آور نیست که این روش دارای طرفداران بسیاری باشد.

آموزش آنلاین به معنای این است که هر آموزشی به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام شود. معمولا در کلاس آنلاین آموزش ها به صورت همزمان نمی باشد چون دانش آموزان مجبور نیستند در همان مکان و زمان که مربیان و اساتید آموزش می دهند مطالب را یاد بگیرند و ممکن است که این آموزش ها را دانلود و بعدا در سر فرصت آن ها تماشا کنند. ولی در کلاس های حضوری که سنتی ترین روش آموزش است دانش آموز یا دانشجو به همراه اساتید در یک مکان به صورت حضوری جمع می شوند و مربی ها کلاس را هدایت می کنند و آموزش ها را به صورت حضوری ارائه می دهند.

آکادمی آریانا با همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار می کند

هرآنچه در رابطه با برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین آکادمی آریانا نیاز دارید، در این صفحه موجود است.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
خدمات ما

اساتید مجرب

مجرب ترین و برترین اساتید کشور

قبولی بالا

بالاترین نرخ قبولی در کشور

تضمین کیفیت

آموزش با کیفیت و اصولی ترین روشها

قیمت مناسب

مجرب ترین و برترین اساتید کشور

دانشجویان آکادمی آریانا از چه خدمات و مزایایی برخوردار می شوند؟

فرم پیش ثبت نام دوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

آموزش آنلاین یک محیط آموزشی است که در آن هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای شرکت کننده وجود ندارد و در آن  مدرس و دانشجو می توانند به وسیله اینترنت با یک دیگر ارتباط برقرار کنند به شکلی که دانشجو می تواند به راحتی سوالات خود را مطرح نماید و پاسخ خود را از استاد دریافت کند. 

برای برخی از افراد رفتن به شهر و یا کشوری دیگر برای آموزش مقدور نیست از این رو می توانند در دوره های مجازی در همه نقاط کشور در منزل و یا خارج از آن در این کلاس ها شرکت کنند. 

یکی دیگر از مزایای شرکت در کلاس های آنلاین این است که امکان ذخیره کلاس ها وجود دارد در صورتی که در کلاس های حضوری اینگونه نیست و ضبط فیلم های آموزشی به مراتب ساده تر و با کیفیت تر است و شرکت کنندگان در این کلاس ها می توانند فیلم ذخیره شده را بارها تماشا کنند تا بهتر مطالب را آموزش ببینند. 

برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین می تواند برای تمام دانشجویانی که قصد توسعه مهارت های خود را دارند، مفید باشند ولی امروزه طرفداران آموزش های آنلاین بسیار بیشتر شده است.  در صورتی که بخواهید در کلاس های حضوری و آنلاین زبان انگلیسی یا آمادگی برای آزمون های بین المللی شرکت کنید این امکان برای شما وجود دارد که از طریق آکادمی آریانا بتوانید بهترین اساتید را مورد بررسی قرار دهید و بهترین آن ها را پیدا کنید تا در کلاس های آن ها شرکت نمایید.