bg_image

مشاوره آزمون بین الملل

آزمون های زیادی وجود دارند که دانشجویان به وسیله آن می توانند به کشورهای خارجی سفر نمایند. دنیای امروزه بر پایه علم و دانش برپا است افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند باید در آزمون های بین المللی شرکت کنند و بتوانند نمره قبولی در این آزمون ها را به دست بیاورند.
این آزمون ها معمولا با هدف تعیین سطح زبان کشور مقصد برگزار خواهد شد و شرکت در آن ها و کسب نمره لازم برای مهاجرت کاری و تحصیلی ضروری است.
بیشتر دانشجویان با هدف ارتقا سطح دانش به دنبال تحصیل در دانشگاه های خارجی می باشند. آزمون های بین المللی این شانس را در اختیار متقاضیان تحصیل در کشورهای خارجی قرار داده است که با کسب نمره قبولی شانس خود برای دریافت ویزای کاری و تحصیلی را به دست بیاورند.
برای راهنمایی بیشتر و دریافت مشاوره آزمون بین المللی می توانید از آکادمی آریانا مشاوره های لازم را دریافت نماید تا راحت تر بتوانید در این آزمون های بین المللی شرکت کنید.

آکادمی آریانا با همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار می کند

هرآنچه در رابطه آزمون های بین المللی نیاز دارید، در این صفحه موجود است.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
خدمات ما

اساتید مجرب

مجرب ترین و برترین اساتید کشور

قبولی بالا

بالاترین نرخ قبولی در کشور

تضمین کیفیت

آموزش با کیفیت و اصولی ترین روشها

قیمت مناسب

مجرب ترین و برترین اساتید کشور

مشاوره و ثبت نام دوره ها

مشاوره آزمون بین المللی

مشاوره و ثبت نام دوره ها
میلیون تومان 6 2 ماهه
  • بیش از 3۰ ساعت آموزش
  • دوره نکته و تست و جمع بندی
  • آزمون های آزمایشی حضوری و آنلاین
  • جلسات آنلاین رفع اشکال

چرا بهتر است از مشاوره آزمون بین المللی استفاده کنیم؟

دانش آموزان برای اپلای کردن و ادامه تحصیل در کشورهای خارجی باید دارای مدارک آزمون های بین المللی زبان انگلیسی باشند. دانشگاه های خارج از کشور باید قانع شوند که شما مشکل زبان ندارید و تسلط کافی بر زبان آن کشور را دارید.
شرکت در آزمون بین المللی دارای هزینه زیادی است و باید زمان زیادی را هم برای آن صرف نماید پس به خاطر هزینه زیادی که باید بپردازند حتما به اندازه مطالعه کنند تا پول و وقت آنان الکی صرف نشود.
آزمون بین المللی که مورد پذیرش دانشگاه های خارجی است دارای انواع مختلفی است و بیشتر این آزمون ها مربوط به سنجش سطح زبان انگلیسی می باشد ولی آزمون های دیگری هم وجود دارد مانند آزمون وکالت، حسابداری، پزشکی و… وجود دارند که برای قبولی در آن ها باید نمره قبولی را کسب نماید. از سری مهم ترین آزمون بین المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تصویر

آزمون آیلتس یکی از معتبرترین آزمون های زبان است که مدرک آن در تمام کشورهای انگلیسی و دانشگاه های خارجی که کلاس های خود را به زبان انگلیسی برگزار می شوند پذیرفته است. این آزمون توانایی متقاضی را در چهار بخش مختلف زبان انگلیسی، شنیداری، خواندن و نوشتن، گفتاری مورد سنجش قرار می دهد.

تصویر

یکی از آزمون های زبان انگلیسی پرطرفدار و قدیمی است که برای پذیرفته شدن در دانشگاه های خارجی در تمامی کشور اعتبار دارد. این آزمون معمولا توسط موسسه آموزشی EST دانشگاه پرینستون برگزار می شود. این دانشگاه ادعا می کند که نتایج آزمون تافل به صورت کاملا بی طرفانه تصحیح می شود و قبولی در آن نشان دهنده این است که فرد صلاحیت ادامه تحصیل در کلاس ها را به زبان انگلیسی دارا است. این آزمون در بیش از 8500 دانشگاه بین المللی معتبر می باشد. افراد با کسب نمره قابل قبول می توانند به هدف های خود یعنی مهاجرت تحصیلی و شغلی دست پیدا کنند. نمره این آزمون در 9 هزار دانشگاه جهان معتبر است.

تصویر

یک آزمون آلمانی است که قبولی در آن برای پذیرش در دانشگاه های معتبر کشور آلمان مورد نیاز است. تحصیل در آلمان رایگان می باشد ولی از آن جایی که کلاس های دانشگاه های آلمان بیشتر به زبان آلمانی تدریس می شود باید بتوانید کیفیت و سطح زبان آلمانی خود را به دانشگاه ها ثابت نماید. این آزمون تنها در کشور آلمان برگزار می شود و برای شرکت در آن باید به کشور آلمان سفر کنید.

مزایای دریافت مشاوره آزمون بین المللی

 

با دریافت مشاوره آزمون بین المللی می توانید راحت تر در آزمون ها شرکت کنید و در آن ها نمره قبولی دریافت کنید. مجموعه ما یکی از معتبرترین آکادمی های است که می تواند شما را در این زمینه یاری کند تا بتوانید راحت تر به موفقیت دست پیدا کنید.
افرادی که می خواهند به خارج از کشور مهاجرت کنند سطح زبانشان با این آزمون ها سنجیده می شود تا یک مدرک معتبر برای مهاجرت به کشورهای خارجی را داشته باشند. باید بدانید که هر یک از آزمون های بین المللی برای یک هدف یکسان با ویژگی های متفاوت برگزار می شود. زبان آموزان سطح زبان خود را با آزمون های بین المللی متفاوتی می سنجند. درحالیکه دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های خاصی مانند پزشکی، مدیریت، مهندسی و غیره را دارند باید در آزمون های بین المللی متفاوتی مانند IMAT, GMAT, BMAT و غیره شرکت کنند. هر یک از این آزمون ها نحوه نمره دهی و ساختار متفاوتی دارند و هر دانشگاهی نیز مدرک آزمون متفاوتی را مورد پذیرش قرار می دهد. بنابراین، اگر می خواهید در رشته مورد علاقه تان از یک دانشگاه معتبر پذیرش بگیرید نیاز به مشاوره آزمون بین المللی دارید تا بتوانید اطلاعات لازم را در این خصوص بدست آورید.
جمع بندی
هر فردی که بخواهد برای ادامه تحصیل به کشورهای خارجی سفر کند باید بعضی آزمون های بین المللی را پشت سر بگذارد. این آزمون ها معمولا برای سنجش سطح زبانو سطح مهارت و دانش متقاضی برگزار می شوند. برای این که در این آزمون ها موفق شوید باید از افرادی که تخصص کافی در این زمینه را دارند کمک بگیرید. مشاورین مجموعه آکادمی آریانا بهترین راهنمایی ها را به مراجعه کنندگان خود در این زمینه می دهند.