bg_image
تصویر

10+ سال تجربه کاری مرتبط

تصویر
معرفی آکادمی آریانا

آکادمی آریانا با مدیریت جناب آقای مهدی آریانا، مدیر گروه تحصیلات تکمیلی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از سال 1393 فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه با هدف برگزاری دوره های آموزشی ویژه آزمون های ورودی دانشگاههای علوم پزشکی آغاز به کار نمود و در شروع فعالیت خود دوره های آموزشی آمادگی آزمون لیسانس به پزشکی را برگزار کرد.

در کنار دوره های آموزشی حضوری و آنلاین، بسته های کمک آموزشی کلیه دروس آزمون لیسانس به پزشکی نیز همراه با آزمون های آزمایشی شبیه سازی شده در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

سپس از سال 1395 دوره های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت در مجموعه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران آغاز بکار نمود و بسته های جزوات مکاتبه ای ویژه ای آزمون همراه با آزمون های آزمایشی برای داوطلبان تهیه شد.

در کنار دوره های کارشناسی ارشد و دکتری، دوره های آموزشی زبان های خارجه ویژه آزمون های داخلی مانند آزمون MSRT و MHLE نیز برای داوطلبان متقاضی تحصیلات تکمیلی برگزار شد.

در سال 1397 آکادمی آریانا دوره های دیگری از رشته های علوم پزشکی مانند آزمون RN پرستاری ویژه کار در خارج از کشور پرستاران و همچنین دوره آموزشی آمادگی آزمون ملی دندانپزشکی ویژه ادامه تحصیل و کار فارغ التحصیلان دندانپزشکی خارج از کشور در داخل ایران معرفی و اجرا شد.

پس از برگزاری دوره های آمادگی آزمون های داخلی ویژه رشته های علوم پزشکی، آکادمی آریانا در سال 1398 بخش دوره های بین المللی ویژه آزمون های ورودی پزشکی کشورهای دیگر را نیز به مجموعه فعالیت های آموزشی گروه اضافه نمود و دوره آمادگی آزمون آیمت(IMAT) ایتالیا برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی در کشور ایتالیا را پایه گذاری نمود.

در کنار دوره های آمادگی آزمون های بین المللی مانند آیمت، دوره های زبان خارجه مانند آیلتس و تافل نیز به فعالیت های مرکز اضافه شد تا داوطلبانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند بتوانند در کنار آمادگی برای آزمون ورودی، سطح زبان انگلیسی خود را ارتقاء دهند و حداقل نمره مورد نیاز برای ورود به دانشگاههای خارج از کشور را بدست آورند.

امور اخذ پذیرش تحصیلی و بورسیه و ویزا برای ورود به دانشگاههای کشور های مختلف نیز از جمله فعالیت های مکمل این مرکز برای تکمیل فعالیت آموزشی خود بود که همزمان با شروع دوره های آموزشی بین المللی برای سهولت کار دانش آموزان و دانشجویان ایجاد شد.

سر انجام در سال 1400 آکادمی آریانا با شخصیت حقوقی موسسه آریانا دانش برسام و نام تجاری آکادمی آریانا فعالیت حقوقی خود را آغاز نمود و اکنون بیش از 10 سال است که این مجموعه در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران دوره های آموزشی خود را برگزار می کند و در نظر دارد در سال های پیش رو، دوره های آموزشی بیشتری را به مجموعه فعالیت های خود اضافه نماید.

آکادمی آریانا در حوزه های دیگری نیز دارای فعالیت می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروشگاه آنلاین کتاب متیس با آدرس وبسایت metisstore.com
  • برگزاری دوره های آموزشی ویژه حوزه پوست و زیبایی با نام آریا بیوتی و با آدرس سایت ariyabeauty.com
  • مشاوره و اخذ پذیرش تحصیلی در خارج از کشور با نام اپلای یونیورس و با آدرس سایت applyuniverse.com
  • معرفی دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در سایت jahadpezeshki.com
  • معرفی پوزیشن های تحصیلی داخل کشور ویژه جذب دانشجویان خارجی به ایران در سایت applytoiran.com

 از جمله اهداف اصلی آکادمی آریانا توسعه همکاری با سایر موسسات آموزشی و شرکت های فعال در حوزه آموزش است تا بتواند زمینه ساز دوره های آموزشی ویژه کلیه رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی را برای کلیه دانش آموزان و دانشجویان فراهم نماید و با ارائه بستر آنلاین نیز بتواند سطح آموزش سایر مناطق کشور را که نیاز به توسعه آموزش دارند را فراهم نماید.

همچنین این مرکز در نظر دارد تا با استفاده از همکاری های بین المللی کلیه استاندارد های آموزشی بین المللی را در ایران فراهم نماید و از اساتید برگزیده خارجی نیز برای دوره های آموزشی خود بهره مند شود.

امید است که این مرکز بتواند نقش مهمی در توسعه آموزش کشور ایفا نماید و نقش کوچکی در موفقیت افراد در کلیه مراحل زندگی تحصیلی و حرفه ای داشته باشد.

تصویر
536+

مشاوره انجام شده

مشاوره حرفه ای پذیرش و بورسیه تحصیلی آکادمی آریانا

تصویر
536+

رضایت مشتریان

رضایت 96 درصدی دانشجویان ثبت نامی در آکادمی آریانا

تصویر
36

نفر تیم متخصص

تیمی حرفه ای مشاوره و برنامه ریزی گروه آموزشی آریانا

تیم اختصاصی
معرفی تیم حرفه ای ما
تیم اختصاصی

نوشان خسروی

مدیر منابع انسانی

نرگس صالحی

مشاوره امور پذیرش

نرگس صالحی

مشاوره امور پذیرش