bg_image

پذیرش و بورسیه تحصیلی

دانشجویان بسیاری هستند که به دلایل مختلف از جمله بالا رفتن هزینه های زندگی و قیمت ارز همواره تلاش می کنند تا بتوانند پذیرش و بورسیه تحصیلی دریافت کنند تا بتوانند در خارج از کشور به تحصیل رایگان مشغول شوند.
با دریافت بورسیه تحصیلی می توانید در کشور مورد نظر خود به صورت رایگان و یا کم هزینه مشغول به تحصیل شوید.
کشورهای زیادی هستند که بورسیه های مختلفی ارائه می دهند دریافت بورسیه معمولا به عملکرد تحصیلی و یا وضع مالی فرد تعلق می گیرد. برخی کشورها برای دریافت بورسیه تحصیلی فول فاند به شما این اجازه را می دهند که در این کشور به تحصیل رایگان مشغول شوید.
در صورتی که به دریافت بورسیه تحصیلی علاقه مند هستید می توانید با مشاورین آکادمی آریانا تماس بگیرید تا در انجام مراحل دریافت بورسیه شما را کمک نمایند. همچنین می توانید از راهکارها و راهنمایی های این آکادمی برای تسریع کارهای خود استفاده کنید.

آکادمی آریانا با همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار می کند

هرآنچه در رابطه با پذیرش و بورسیه تحصیلی نیاز دارید، در این صفحه موجود است.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
خدمات ما

اساتید مجرب

مجرب ترین و برترین اساتید کشور

قبولی بالا

بالاترین نرخ قبولی در کشور

تضمین کیفیت

آموزش با کیفیت و اصولی ترین روشها

قیمت مناسب

مجرب ترین و برترین اساتید کشور

دلایل انتخاب آکادمی آریانا

چرا کلاس های آکادمی آریانا

دانشجویان آکادمی آریانا از چه خدمات و مزایایی برخوردار می شوند؟

مشاوره و ثبت نام دوره ها

پذیرش و بورسیه تحصیلی

دوره 2 ماهه آموزشی
میلیون تومان 6 2 ماهه
  • بیش از 3۰ ساعت آموزش
  • دوره نکته و تست و جمع بندی
  • آزمون های آزمایشی حضوری و آنلاین
  • جلسات آنلاین رفع اشکال

فرم پیش ثبت نام دوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صفر تا صد پذیرش و بورسیه تحصیلی

چرا پذیرش و بورسیه تحصیلی بگیریم؟

بورسیه های تحصیلی کمک هزینه های مالی هستند که با توجه به معیار ها و فاکتورهای مختلفی به دانشجویان و دانش آموزان توسط نهاد های مختلف اعطا می شود.
بورسیه ها دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از آن ها با توجه به شایستگی و نیازهای مختلف دانشجو برای آن ها در نظر گرفته می شود. بورسیه ها توسط دولت، دانشگاه ها، افراد خیر و موسسات علمی و نیکوکاری به دانشجو داده می شود تا بتوانند راحت تر از پس هزینه های زندگی خود بر بیایند.
بورسیه های تحصیلی را می توان به سه دسته تقسیم کرد دسته اول دانشجویان می توانند بدون انجام هیچ گونه فعالیتی بورسیه تحصیلی دریافت کنند، دسته دوم دانشجویانی است که در کنار تحصیل خود باید یک سری فعالیت های جانبی دیگر هم انجام دهند، و دسته آخر بورسیه های تشویقی است.

پذیرش و بورسیه تحصیلی

بورسیه های فول فاند

فول فاند یک نوع بورسیه تحصیلی است که دانشگاه های معتبر جهان برای پیدا کردن استعداد های شگرف در رشته های مختلف در اختیار دانشجو مستعد قرار می دهند.
در این نوع بورسیه تحصیلی دانشجو هیچ هزینه ای دانشگاهی پرداخت نمی کند و معاف از هر گونه هزینه است. یکی دیگر از امتیاز های این بورسیه این است که امکانات سکونتی رایگان هم در اختیار دانشجو قرار گرفته می شود.

 

بورسیه های فلوشیپ

این بورسیه ها از رایج ترین انواع بورسیه ها هستند و توسط سازمان های خصوصی و برخی موسسات دولتی و یا دانشگاهی که می خواهید در آن تحصیل کنید به دانشجو داده می شود. بسیاری از بورسیه ها با توجه به شایستگی فرد بدون در نظر گرفتن شرایط مالی به دانشجو اعطا می شود.

بورسیه های تحصیلی همراه با انجام فعالیت ها

این بورسیه یک کمک هزینه تحصیلی است که در مقابل انجام یک سری فعالیت های انجام شده از سوی دانشجو به او تعلق می گیرد. در این نوع بورسیه اگر دانشجو هیچ گونه فعالیتی انجام ندهد به او هیچ مبلغی تعلق نمی گیرد.

مزایای پذیرش و بورسیه تحصیلی

پذیرش و بورسیه تحصیلی دارای مزایای بسیار زیادی است که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • دانشجو از تمامی هزینه ها مانند شهریه،  و… معاف است و نیازی به پرداخت آن ندارد و دانشگاه تمامی هزینه ها را پرداخت می کند.
  • هزینه های جاری دانشجو را هم پرداخت می نمایند. 

برای دریافت بورسیه تحصیلی در ابتدا باید دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارید انتخاب کنید دانشگاه ها را باید با توجه به حوزه تحصیلی خود انتخاب کنید و در صورتی که دانشگاهی تخصص شما را دارد باید سریعا اقدام کنید. 

هنگامی که بورسیه به یک شخص اختصاص داده می شود دانشگاه از مفید و پر بازده بودن دانشجو اطمینان حاصل می کند یعنی به زبان ساده تر مطمئن می شود که حضور دانشجو در دانشگاه مفید خواهد بود و در تولید علم کمک زیادی می کند. 

به راحتی با آکادمی آریانا بورسیه تحصیلی دریافت کنید

دریافت بورسیه تحصیلی و دریافت کمک هزینه های تحصیلی در کشورهای خارجی دارای مراحل سخت و پیچیده ای است که انجام این مراحل نیاز به راهنمایی دارد از این رو می توانید از مجموعه ما برای دریافت راهنمایی کمک بگیرید تا راحت تر بتوانید مراحل را انجام دهید.
در صورتی که یک کار تحقیقاتی انجام داده اید و یا یک مقاله به چاپ رسانیده اید می توانید یک رزومه بسیار قوی برای شما به حساب بیاید.
مراحل دریافت این نوع بورسیه ها بیشتر به حوصله و دقت نیاز دارد اگر بتوانید مدارک لازم را به همراه رزومه انگلیسی خود در زمان مقرر به دانشگاه برسانید می توانید از دانشگاه پذیرش دریافت کنید. ولی باید بدانید که دانشگاه انتخابی شما باید در حوزه تخصص شما باشد.
برای راهنمایی بیشتر در خصوص دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه های معتبر می توانید با مشاورین آکادمی آریانا تماس بگیرید.